corrected version

TRENTON, N.J. | Correction: Cheaper EpiPen Rival story

TRENTON, N.J.— In a story Dec. 6 about a new alternative to EpiPen, The Associated Press reported erroneously that emergency allergy injector Auvi-Q was among products that had shortages because of an EpiPen shortage. Auvi-Q did not have shortages. A corrected version of the story is below: Generic drugmaker to sell alternative to EpiPen injectors … Continue reading TRENTON, N.J. | Correction: Cheaper EpiPen Rival story

DETROIT | Correction: Marijuana-Michigan-News Guide story

DETROIT— In a story Dec. 2 about Michigan legalizing recreational marijuana, The Associated Press erroneously reported the number of states that have done so. Ten states have legalized recreational marijuana, not 11. A corrected version of the story is below: Michigan to be first Midwest state to allow recreational pot Michigan clears a threshold this week … Continue reading DETROIT | Correction: Marijuana-Michigan-News Guide story

BERLIN | Correction: Hanukkah-Holocaust story

BERLIN— In a story Dec. 4 about Holocaust survivors marking the third night of Hanukkah, The Associated Press misidentified the vice president of the Claims Conference in Israel. His name is Shlomo Gur. A corrected version of the story is below: Holocaust survivors gathering for global Hanukkah ceremonies Survivors of the Nazi Holocaust are gathering … Continue reading BERLIN | Correction: Hanukkah-Holocaust story

COLTS NECK, N.J. | Correction: Mansion Fire-Deaths story

COLTS NECK, N.J.  — In some versions of a story Nov. 21 about the death of a family of four, The Associated Press misspelled the last name of a man charged with setting fire to his own home. He is Paul Caneiro, not Caniero. A corrected version of the story is below: 4 in New … Continue reading COLTS NECK, N.J. | Correction: Mansion Fire-Deaths story

Correction: Chevron-Ecuador-Lawyer story

In a story Nov. 16 about a referee’s finding that the New York lawyer who won a landmark oil pollution judgment against Chevron in Ecuador never got a fair hearing and should be allowed to defend himself against disbarment, The Associated Press reported erroneously that attorney Steven Donziger was suspended for malpractice. Donziger was suspended … Continue reading Correction: Chevron-Ecuador-Lawyer story

WASHINGTON | Correction: Ailing Iranian-American detained in Iran story

WASHINGTON — In a story Nov. 15 about an Iranian-American held in Tehran, The Associated Press reported erroneously that Baquer Namazi had been diagnosed with narcolepsy. The diagnosis was epilepsy. A corrected version of the story is below: Son of Iranian-American detainee asks Tehran ‘to show mercy’ The family and attorney of an Iranian-American dual … Continue reading WASHINGTON | Correction: Ailing Iranian-American detained in Iran story

WASHINGTON | Correction: Media-CNN vs Trump story

WASHINGTON  — In a story Nov. 14 about CNN’s lawsuit against the Trump administration, The Associated Press reported erroneously that the AP and other news organizations had filed an amicus brief in support of CNN on Wednesday. The amicus brief has not been filed yet. A corrected version of the story is below: White House … Continue reading WASHINGTON | Correction: Media-CNN vs Trump story

NEW YORK | Correction: Ford-Scooters story

NEW YORK — In a story Nov. 8 about Ford buying electric scooter company Spin, The Associated Press reported erroneously the owner of Ford Go Bike. Motivate owns the bike share system, not Ford, which is a lead sponsor. A corrected version of the story is below: Ford buys electric scooter sharing company Spin Ford … Continue reading NEW YORK | Correction: Ford-Scooters story